Saturday, April 7, 2018

Hectic

This week aku rasa macam a bit occupied. Alhamdulillah. Does that it means positive? Hope so lah. Hence, aku jugak mula menunda morning runs. Haih! Dari hari ke hari duk tangguh. Belakang aku masih sengal-sengal especially left back. Hopefully tak berpanjangan.

Hari yang takde kelas like Thursday & Friday, aku penuh dengan kerja design & editing. Alhamdulillah. Dari pagi sampai petang. Paling padat was semalam, kerja berlanjutan sampai malam print sijil untuk anugerah cemerlang masjid. 

Pagi Jumaat aku semangatkan diri untuk berlari. Cuaca just nice. Dalam kepala tak tau nak lari berapa jauh sepatutnya sebab aku lost track training program. So aku plan cuma nak bagi kaki ni recall semula cara berlari & enhance agen perkumuhan supaya buang segala toksik dari pesta makanan last weekend di kampung.

Aku kawtim 5km. Badan rasa sedap sikit. Kaki pun walaupun ada rasa tingling kaki kiri entah apa. Maybe kejutan from 1 week rest. Aku test dengar lagu pagi ni through phone. Strava & music jalan sekali. So far takde problem. Cuma aku berhajat nak beli earphone Sony, ganti yang lama dah kaput. Pagi ni aku pinjam AY punya, kurang bass.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.